به وبلاگ میلاد خوش امدید
به وبلاگ میلاد خوش امدید

به وبلاگ میلاد خوش امدید

متن اهنگ امیر تتلو تو تو دیده من نیستی

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 تو تو دیدِ من نیستی ، کجایی ؟!

چطور ، اِنقده نترس و شجاعی ؟!!
چطور اِنقده بد ، شدی خدایی ؟!!!
تو تو فالِ من نیستی ، چرا نه ؟!!
چرا ، محل نمیذاری به آدم !!؟!
چرا گریه نمیکنی ، به یادَم !؟؟!

دوست دارم دوباره اون پاهای خستَت کنارَم راه بیانو !!
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو !!
دوست دارم دوباره اون پاهای خستَت کنارَم راه بیانو !!
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو !!

یه وقتایی هم همه چی سیاس !!
دلهره ، پنجره باز !! هیچی هم نی که اصلاً بِده فاز
فاش میشه ازَت هر هفته یه راز ، اینَم که میبینی افترِ ماست
هیچ نقطه ی روشنی نی ، خودتو بُکُش همینی
من خودمو کشتم اینی ، نرفتی چون مشتری نی
هیچ راهِ برگشتی نی ، این زندگی رفت و برگشتی نی
اینو بفهم و شُل نباش شاید اون یکی مِثِه من مشتی نی
ما وقتِ استفادَش میریم رفیق همه چیمونو واسَش میدیم
این چیزارو تا تَش دیدیم ، امثالِ تورو صد بار بخشیدیم
اونایی هم که اضافیَن خودشون میرَن !!

تو تو ، اتاقِ من نیستی چرا نه ؟!!
چطور اِنقد یهو ، میشی یه نامرد !؟!
چرا ، نمیرسه ، هیشکی به دادَم !؟
هزارتا نذر ، هزارتا اشک ، هزار شمع
نشُد ، غافل ازَت حتی یه بار شَم
همیشه من همینقد ، دوسِت داشتم !!!

دوست دارم دوباره اون پاهای خستَت کنارَم راه بیانو !!
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو !!
دوست دارم دوباره اون پاهای خستَت کنارَم راه بیانو !!
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی منم بزنم با پیانو !!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد تتل چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 16:02 http://http:/

لایک

مبینا سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 20:34

عااااااااااالیییییییی،،خعلی مرسییییی
سلامتی تتلیتی هاااااش

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد