به وبلاگ میلاد خوش امدید
به وبلاگ میلاد خوش امدید

به وبلاگ میلاد خوش امدید

آموزش انتقال فایل از کامپیوتر به بلواستکس


شما هم اگر از بلواستکس بر روی کامپیوتر خود استفاده میکنید , مسلما نیاز دارید تا عملیات انتقال فایل از کامپیوتر به بلواستکس و یا بالعکس , انتقال فایل از طریق بلواستکس به کامپیوتر را انجام دهید .

مثلا ممکن است شما بخواهید تعدادی عکس و فیلم شخصی خود را از کامپیوترتان به بلواستکس انتقال دهید تا در شبکه های اجتماعی از آنها استفاده کنید و یا تعدادی عکس و فیلم از شبکه های اجتماعی گرفته باشید و اکنون بخواهید آن ها را به کامپیوتر خود انتقال دهید ! پس با موبولوژی همراه باشید تا این ترفند بسیار کاربردی را به شما آموزش دهیم .

 

نحوه انتقال فایل از کامپیوتر به بلواستکس Bluestacks :

موبولوژی

توجه : این آموزش بر اساس Bluestacks نسخه 0.9.0.4049 به بالا میباشد ! پس اگر نسخه های قدیمی تر را دارید , تضمین نمیکنیم که این آموزش برای شما کاربرد داشته باشد .

برای انتقال فایل از کامپیوتر به بلواستکس Bluestacks باید فایل های مورد نظرتون رو به پوشه ای مخصوص بریزید که رابط بین بلواستکس و کامپیوتر شماست . برای اینکار طبق مراحل زیر عمل کنید :

1. ابتدا در کامپیوتر خود , فایل های مورد نظرتون رو پیدا و بر روی آنها راست کلیک کرده و گزینه ” Copy ” را بزنید . ( برای مثال ما در این آموزش , چند عکس را کپی کردیم ) :

1

2. بعد از آن وارد مسیر ” C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder ” در کامپیوتر خود شوید و در آن قسمت راست کلیک کرده و گزینه ” Paste ” را بزنید تا فایل ها ( عکس ها ) در این مسیر کپی شوند :

2

توجه : در این مثال , نرم افزار Bluestacks در درایو ” C ” نصب بوده و ممکن است شما آن را در درایو دیگری نصب کرده باشید .

با این کار شما فایل های خود را از کامپیوتر به بلواستکس انتقال می دهید .

3. اکنون وارد نرم افزار بلواستکس شوید و فایل منیجر درون بلواستکس را اجرا کنید :

3

نکته : شما میتوانید هر نوع فایل منیجری را در Bluestacks نصب کنید .

نکته 2 : در این مثال ما از فایل منیجر قدرتمند ” ES File Explorer ” استفاده کردیم . شما نیز میتوانید آن را از لینک زیر دریافت کنید :

دانلود نرم افزار ES File Explorer برای اندروید از سرور موبولوژی

تذکر : برای نصب فایل منیجر ” ES File Explorer ” در بلواستکس خود , طبق این آموزش عمل کنید .

4. به وسیله فایل منیجر شما میتوانید تمامی فایل هایی که در بلواستکس خود دارید را مشاهده و مدیریت کنید . اکنون برای پیدا کردن فایلی که از کامپیوتر خود به بلواستکس انتقال دادید ( در مرحله 2 ) , وارد پوشه ” Windows ” شوید ( روی پوشه کلیک چپ کنید ) . پوشه ” Windows ” بخش اشتراک گذاری فایل ها بین کامپیوتر و بلواستکس میباشد :

4

5. در این قسمت شما باید وارد پوشه ” BstSharedFolder ” شوید ( روی پوشه کلیک چپ کنید ) . این پوشه همان پوشه ایست که ما فایل های خود را از کامپیوتر در آنجا کپی کردیم . یعنی مسیر C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder :

5

اکنون شما فایل هایی را که در مرحله 2 از کامپیوتر به بلواستکس انتقال دادیم , را مشاهده میکنید و میتوانید آنها را Cut کرده و به صفحه اصلی حافظه بلواستکس خود ( Local ) , انتقال دهید .


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد